یاربوک

جزوه های حبیب جعفرپور

یاربوک

جزوه های حبیب جعفرپور

  • ۰
  • ۰

باسمه تعالی

‏سلام

‏استخدام!

دانلود نرم افزار از مایکت 

‏یکی از اصلی ترین دغدغه های جوان ها بعد از اتمام تحصیلات، استخدام در مشاغلی هست که دوست دارند و برای اون تلاش کردند. سالانه آزمون های استخدامی مختلف و گوناگونی در کشورمون برگزار میشه و بخاطر محدود بودن تعداد نفراتی که استخدام خواهند شد، رقابت سخت و نفس گیری بین داوطلبان ایجاد میشه. در این بین بیشترین دغدغه عزیزان، پیدا کردن منابعی هست که مطالعه و گذاشتن وقت برای آنها واقعا براشون مفید باشه. به لطف خدا، من تونستم این مرحله رو بگذرونم و حالا مشغول به کار هستم. در زمانی که برای آزمون استخدام درس می خوندم، با خودم تصمیم گرفتم، تمامی چیزهایی که برای دروس عمومی خوندم رو به صورت نرم افزار دربیارم و در اختیار بقیه دوستان هم قرار بدم. این نرم افزار حاصل نکته برداری بنده در طول مدت مطالعه برای استخدام هست. نرم افزار به صورت سوال و جواب نیست، بلکه حاوی نکاتی هست که در آزمون های متعدد استخدامی به صورت سوال مطرح شده است. خوبی نرم افزار این هست که شما در هر جایی که باشین می تونین ازش استفاده کنید و از وقت های مرده اتون بهترین استفاده رو بکنید. امیدوارم که برای شما هم مفید واقع بشه.

‏در بخش مسائل روز: 583 نکته و یا به عبارتی سوالی که به صورت نکته درآمده است.

‏در بخش معارف اسلامی: 350 نکته

‏در بخش ویندوز 7: 135 نکته

‏در بخش اینترنت وشبکه : 88 نکته

‏و در نهایت در بخش فناوری اطلاعات به صورت متفرقه: 282 نکته برای شما عزیزان گردآوری شده است.

‏دو بخش رویدادهای مهم سال های شمسی و قمری هم به صورت تفکیک شده و بصورت ماه به ماه در نرم افزار قرار داده شده است.

‏ان شالله به شرط حیات، آپدیت های بعدی هم خواهد داشت.

‏** نکته پایانی اینکه، نرم افزار کاملا رایگان بوده و هیچ گونه هزینه ای برای شما ندارد. در صورتی که استفاده کرده و از نرم افزار راضی بودین، میتونید از بخش هدیه، هزینه ای بعنوان هدیه برای سازنده پرداخت کنید.

  • ۰۰/۰۴/۳۰
  • حبیب جعفرپور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی