یاربوک

جزوه های حبیب جعفرپور

یاربوک

جزوه های حبیب جعفرپور

  • ۰
  • ۰

هوالحبیب

 

درس مدیریت مالی 1، یکی از درس های سخت برای دانشجویان حسابداری و مدیریت هست که نحوه نگارش بد کتاب این مشکل رو دوچندان می کنه. از این رو یا باید به استاد مراجعه کرد(درصورت داشتن استاد) یا به کتاب های راهنما. کتاب راهنمای مربوط به این درس نیز کمی گنگ هست که به سردرگمی دانشجو در زمان امتحان منجر  میشه. جزوه حاضر تلفیقی از خلاصه های خودم از کتاب و آنچه فهمیده ام، مثال هایی که استاد گفته است، و کمی از کتاب راهنمای راه می باشد. به همین خاطر خواندن این جزوه کمک شایانی به شما خواهد کرد ان شاالله. اما در مورد نحوه ی یادگیری بهتر درس باید این را بگویم که شما هرچقدر بیشتر مثال حل کنید و مسلط بر فرمول ها باشید، همان قدر نتیجه خواهید گرفت. برای اینکه فرمول ها در ذهن تان ثبت شود، همواره قبل از خواندن درس جدید، فرمول های فصل قبل را که در کاغذی نوشته اید را مرور کنید و هر جایی که اشکال دارید دوباره مثال حل کنید. شرط حل مسئله درک درست مطلب است پس در امتحان عجول نباشید و با حوصله مطلب را درک کرده و به سوال جواب دهید. امیدوارم دوستان عزیز موفق باشد.

این جزوه شامل هفت فصل اول کتاب مدیریت مالی 1 نوشته مهدی تقوی می باشد. رشته های مدیریت کل کتاب را می خوانند اما معمولا از همین هقت فصل سوال می دهند چون سوال های رشته های حسابداری و مدیریت یکسان هستند. به دوستانی که تمام کتاب را امتحان خواهند داد توصیه می شود فصل های باقی را خودشان مرور کنند.

 

دانلود نرم افزار جزوه مدیریت مالی 1 برای اندروید از بازار

 

من می تونم براتون یه سایت با قالب اختصاصی طراحی کنم

 


  • ۹۵/۰۲/۰۷
  • حبیب جعفرپور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی